Merhaba ben 10 haftalik hamileyim. 7.haftanin başından beri bulanti ve kusma yaşıyorum. Ama bu hafta başladığından beri daha da şiddetlendi dayanamiyorum artik bulanti hapi falan hicbir seyin faydasi yok😢 hic abartisiz söylüyorum bir tabak makarna ve küçücük parca ekmekten baska hicbir sey yiyemiyorum bu durumda olan veya bu durumu atlatip geçen var mi lütfen bir akil verin ne denediysem asla geçmiyor. Bebege bir sey olmaz degil mi doktor normal bu durum dedi ama korkuyorum yine de. Tecrubelerinizi paylasirsaniz cok sevinirim benim gibi hic yemeyen ve bulanti kusmasi olan var mi acaba?