Merhaba 29+2 gebeyim iki gündür bebeğimin hareketlerinde azalma var gibi oldu bazen hiç olmuyo bazan de minik hareketler oldu bu normal mi acaba. Yarına randevum var ama şuan çok endişeliyim. Bugun o kadar üzüldüm ki bebeğin hareketleri biraz daha attı ama seferde çok aşağıda. Sanki çıkacakmış gibi.ilk kez böyle bir şey yaşadım tecrübeli annelerden yardım bekliyorum