3kere paylastım kimse yorum atmıyor yardım istiyorummmmm!!!! ( 38 haftalık gebeyim ve arada adet sancısı gibi sancılarım oluyor ve ayriyetten ayakta oldum zamanlar otururkende arada bir oluyor böle sanki vajinama bıcak saplanıyormuş gibi acı giriyor 5 saniye sürüyor ama o bıcak batması bana cığlık attırıyor canımdan can gidiyor bu yasadım şey normal mi benim hangisi yasadım sancı gercek sancı lütfen yorum atın