Şu mübarek günlerde yaşanan mevzuya bakın ya Peygamber efendimiz değilmi kuşu öldü diye küçüçük çocuga taziyeye giden yazık çok yazık. Herşey herkesin başına gelebilir, yaşamadıkları yaşamayacakları anlamına gelmez. Ama böyle zaten kalbi kırılmış anneleri üzmek incitmek yakışırmı bize, hangi peygamberin ümmeti olduğumuzı unutmayalım lütfen azıcık anlayış. Etkilenenler girmesin okumasın yorum yazmasın o zaman