F_nur34 ilk oglum 39+6 ile 40 hafta arasi gece 01:10 da dogdu. 40 a girmemi bekledi yani 😂 39+6 da normal randevu günümde doktora gittigimde yine herzamanki gibi doktor hersey iyi deyip gönderecekti ama ben odadan cıkmadan önce 3 gündür akıntım cok oluyor dedigimde alttan bakim bi dedi ve bakti suyum sızınti seklinde geliyormuş meğer ve 2 cm aciklik varmiş. Yani ben demesem hic alttan muayene etmeyecek dktor 😑 neyse işte bende hic sanci yok. Öglen saat 1 de yatısım yapildi ve rahim yumuşaticı ilac verildi. Her 2 saatte bir bu ilaci verdiler, toplam 4 defa ictim ilactan. Aksam 9 da hafif sancilar başladi. Saat 11 de iyice artti ve 00,00 da açilmam 10 cm olmustu. Oglum kilolu oldugu icin ve bende panik oldugum icin gec sürdü dogumum biraz. Yani toplamda öglen 1 den gece 01:10 a kadar dogum sürecim ama sancilar akşam 9 dan sonra başlamışti. Simdi 2.ye hamileyim. Kızım olacak inşallah 💞 38+2 yim. Bakalim ne zaman gelecek 🐣