CananAkdag aynen öyle cnm ,bana da çok almışsın dedi hep çevrem ama bence alakası bile yok günde en az 3 kere üstünü değiştiririm ben içim rahat etmez bikere kendim bile günde kaç defa üst değiştiriyorum Bebeğin bakımı çok daha önemli, almayıp napıcaz çocuğa emanet gibi büyük şeyler mi giydiricez kimse maddiyat demesin 15 ₺ ye bile ben 5li hastane çıkısı gördüm yani
En kötü ondan alınabilir temiz temiz giydirilir yani