Merhaba kızlar ben dün doktor kontrolüne gittim son adete göre 25 marttı uygulamaya göre 5+5im vajinal ultrasondan baktırmadım karnımdan baktırdım kese vardı ama içini göremiyorum dedi biraz daha baktı var gibi sanki dedi vajinal bakmadığım için net konuşamıyorum dedi 2 hafta sonraya gün verdi sizce boş gebelik olabilir mi ultrason kağıdım aşağıda bakar mısınız
birde ultrason kağıdında 6w6d yazıyor bir hafta büyük gibi halbuki yine de gözükmedi hani haftası geri de olanı duymuştum da geç döllenme vs bunu ilk kez görüyorum
https://imgyukle.com/i/rgOUJx