Kızlar selam 3 gündür iş yapıyoruz doğum için detaylı. 2 gün mutfak dolaplarını felan temizledik dün de bebeğimizin mobilyalarını aldık kurduk yani demem o ki biraz yoruldum. Bu gün çok az hissettim bebeğimin hareketlerini normalde çok hareketlidir oğlum korkuyorum 😔 bu arada 29. Haftamdayım. Doktorum sadece öğlene kadar çalışıyor şimdi gidersem acile gidicem hastanelerin durumu maum.. ben mi evham yapıyorum gitmeli miyim bilemedim 😔 lütfen bana yardımcı olur musunuz ?