Gazel0606 Elif1717 benimde erken Doğum riskim var 27+1 im serkulajlıyım inşla sonuna kadar giderim Allah’ın izniyle korku stres olmasa iyi olcak inila gelirim sizin neyiniz var nasıl gidyor
Arya_19 Elif1717 33.haftada 3 cm açıklık oldu 37+2 ye dayandık çok şükür şimdi 7 buçuk aylık kızım. Yatıp dinlen asla kötü düşünme hep bebeğinle gelecekteki güzel günlerini düşün 😊
_aysenur Elif1717 Geçmiş olsun canım üzülme çok küçük değil haftan daha da durur allahın izniyle sen yat sürekli içini ferah tut. Birde nasıl anladınız bir sıkıntı belirti oldu mu
Gazel0606 Elif1717 bol dinlen bol su bol dua Rabbim bizim yardıcımız canım Allah’ın izniyle saglıkla gelcek sakın stres yapma
Habibe-280328 Benimde 24+1 rahim ağzında gevşeme varmis sancimda oluyor birde dün doktorda sıra beklerken akıntım olmuştu doktor Nisan olduğunu söyledi 1 ay daha sabret dedi doktor inşallah tamamlar haftalarini