eylul_asil Merhabalar doğum sonrası korse alacağım uyguna alıp kullanıp memnun olanlar var mı acaba doğuma muhtemel 75 kilo ile gideceğim normal kilom 55-58 arası yani beden olarak ne seçmeliyim alıp kullanan memnun olan anneler bakabilir mi
parasetamoll eylul_asil owli korse aldım ben e bebekten memnun kaldım 60 civarı gebe kaldım 67-69 girdim galiba doğuma S/M almış olmam lazımdı net hatırlamıyorum 😂
Gozde06 eylul_asil ben de canım yamuna korseden aldım 58 kiloydum 67 im şuan 32 haftadayım doğumdan sonra deneyeceğim çok kararsız kaldım L beden söyledim askılı şuan göbekten dolayı tabi olmuyor inşallah olur diye düşünüyorum göbek gidince hatta dedim XL ile değiştirsem mi diye herkes L olur dedi bende değiştirmedim dalgıç kumaş olduğu İçin esnemiyor zaten. İnşallah elimde patlamaz 😊😊
Kubs eylul_asil bende aynı öyleyim ya 57 ile hamile kaldım şuan 67kiloyum 1.5ay var doğuma 75olurum max heralde bende bilemiyorum kaç beden olmalı 😭
eylul_asil parasetamoll doğumda 5 kilo bile gitse M için uygun olur sanırım bana , zaten daha küçük için normal Kösem vardı onunla.devam etmeyi düşünüyorum , fikrin için teşekkür ederim e bebekten bakayım 😊
Eminealdmr Yamuna korseden cok memnun kaldım hicde karnım kalmadı ic kısmı pamuklu tenine giymiyosun atlet üzerine kullanılıyo ter emsin diye yıkanmıyor cünkü 3 kademeli kopcası var ilk basta baya sıkıntı oluyo ama alısılıyo beden tablosuda var bakıp alabilirsin ben instagramdan istemiştim.
K1996 Eminealdmr bnde ilk 3 ay pamuklu korse kullndım şimdi onu kullanmaya basladım dikişlerimdn onu kullnmamıştım gercekten 2 günde işe yaradığını anldım
Eminealdmr Glcnazz10 sılınebiliyo ben elimde nazikce beyaz katı sabunla yıkadım birsey olmadı icinde boyuna balenleri var yıkanmama sebebide ondan dolayı büstüyer gibi düsünün yar gögüs altından karın bölgesini kapsıyo
Cakil01 Gozde06 Kubs Ben 75 ile doğuma girdim 72 çıktım, L beden aşırı zorladı hatta kullanamadım bile kaldı öyle. Kg takibi yaparken aklınızda olsun. Çünkü sezeryan dikişleri olduğu için çok sıkmasına tahammül edemiyorsunuz
Cakil01 Gozde06 Yani hemen arkasına takmadım tabi ki ama 30-40 gün geçmişti yanlış hatırlamıyorsam yine de zorlandım 🙄
Cakil01 Kubs İnanın bilmiyorum, hatta şunu diyebilirim ki 1.5 yılı geçti şuan 70 kg da takılı kaldım gitmiyor 👀 (62 ile hamile kalmıştım, +13 kg aldım) Ve şuan maalesef kg veremeden 2.ye hamileyim.. Kg almadan tamamlamaya çalışıcam inşallah..
Eminealdmr Glcnazz10 ben gecen yıl tamda kadınlar gününde sipariş vermiştim yanlıs hatırlamoyorsa latex olması gerekiyodu askılı olanlar uygun degildi bizler icin diye hatırlıyorum ama üzerine baska yeni ürün cıktıysa bilemem.
Eminealdmr K1996 kesinlikle işe yarıyo ben pişman olmadım aldıgıma baska korselerde arastırmıstım o dönemde yamuna en iyisi geldi aldım nasipse haziranda tekrar kullanıcam👏👏