Bugün dr.randevum vardı daha doğrusu Dr. İzindeymiş randevu alamadım gebe polikiliğine gittim. Ultrasonla baktı asistan bebeğimin kilosu 3.29 kğ boyu da 53 cm uzun bir bebeğin olcak dedi bende çatı muayenesi yapılmıyacak mı dedim ağrın geldiğinde bakılır o o zaman belli olur şimdi bakılmaz dedi uuzn boylu olan bauihanlat normal doğumu yapabiliyor fln dedi 1 hafta sonra tekrar gel. Devlet hastanesi bu arada hastanem. Sizede böyle diyen oldu mu kızlar