Mrb arkadaşlar bugün muayenem vardı gittim nst çektim doktor sancın var dedi 10 dkk bir de git eve gece sancıların şiddetlense gel dedi eğer sancı olmaz sa 1 hafta sonra kontrole gel dedi 10 dkk bir normal sizce yalancı sancı olabilir mi acaba zaten 10 gündür sancım var dün biraz şiddetli Di o kadar bana fikir verin ne yapayım hem korku hem heyecan kafam karışık