Merhaba arkadaşlar 7 aylik hamileyim doğuma az kaldı merak ettiğin konu ise devlet hastanelerinde korona nedeni ile dogum anında eşler doğum haneye aliniyor mu ? Normal doğumda ne kadar süre hastanede tutuyorlar ? Bilen varsa yazabilir mı? Teşekkür ederim hepinize (: