Merhaba hanışlar 2 gün önce burda doğum hikayelerini oluyordum bügüne kısmetmiş yazmak. Dün gece saat 2 de hafif hafif sancılarım gelip gidiyordu ama kimseye söylemedim emin olmadığım için ama kalkıp saçımı düzleştirdim, hazırlık yaptım sancılım geçti saat 5 ta tekrar yattım. Sabah 10 da kalktım doktora gittim kontrolüm vardı herhalde çatı muayenesi yapacaktı. Sıra çoktu, birde doktor acil sezeryana çıktı derken sıramız Saat 12 da geldi. Doktor muayene etti bebek 3.200 gram dedi. Bir sıkıntın var mi dedi çok ağrılarım var, gece biraz sancılandım dedim alttan bakalım dedi ve maşallah 4 cm açıklık var hemen yatışını yap akşama bebeğinle evine gönderirim dedi. Kaynıma söyledim evden eşyalarımı getirdi, yatışımı yaptık, doktor prenses doğum yaptırıcam seni dedi. Suni sancı verdiler yavaş yavaş ağrılarım artmaya başladı ama anestezi yapan yok. Anestezi yapacakmisiniz dayanamıyorum diyorum ağrılarım 160 çıkıyor. Şansıma koca hastanede 1 tane anestezi doktor varmış o da ameliyattaymış. Herkes her yeri arıyor şimdi geliyor diyorlar bende kapı dinliyorum kapı çalıp anestezi gelse biran önce şu ağrılarım dinse diye. Kapının önünde eşim, kaynım var utancımdan bağıramıyorum ama içimde doktorlara kızıyorum Allah belanızı versin bunun neresi prenses doğum diye. Doğuma hazır diyorlar ama ebe doğumda. Bu virüsdan dolayı hastanede 1 tane ebe çalışıyormuş herkes pazartesiyi beklemiş gibi kim muayeneye için gelse doktor doğuma gönderiyor. Doğuma hazır diyorlar ama ebe doğumda, doğumhane dolu. Neyse dayanılmaz duruma geldim artık dayanamıyorum diyorum eşim doktor nerde gelsin alsın bu nasıl bir hastane diye kızdı sonra doktorum geldi yattığım yerde suyumu patlatmış o anda bebeğin başı görünmüş ama bana belli etmemişler panik yapmasın diye. Hade kalk kendin doğum yapacaksın senin anesteziye ihtiyacın yok dedi ben yerimden kalkamıyorum hayır kalkamam yapamam diye ağlıyorum bir taraftan suyum geliyor 3 kışı zorla elimden tutup doğum odasına götürdüler, çatala çıktım doktor ikin diyor yapamam ikinamam gücüm yok diyorum sadece ağlıyorum. Sağ olsun doktorum ve ebem çok iyiydiler hade sen yapabilirisin dediler doktorum dikiş istemiyorum dedi 2 defa ikindim bir rahatlık hissettim meğer saat 16:00 da 2.750 gram, 48 cm boyunda oğluşum doğmuş. Doğuma kadar 20 kilo almıştım meğer kiloyu çocuğum değil ben almışım. Bir tesviyede bulunucam. İlk doğumumda 6,5 saat sancı çekmiştim kimse bana sancı geldiğinde ikin diye öğretmemişti, oğlumda 3 saatte doğum yaptım 2 saat sancı çektim ama her sancılandığımda ikindim hem çocuk çabuk aşağıya iniyormuş hem ağrılar hafifliyormuş. Çok şükür şimdi evdeyiz bir yanımda kızım oturuyor, bir yanımda Arslan parçam uyuyor. Allah herkese kolay, sancısız doğum nasip etsin.