Kızlar merhaba. Bugun detaylı ultrasona girdim doktor plesantanın biraz aşağıda oldugunu soyledı , sordugumda da ilerleyen zamanlarda yukarı cıkar en kötü sezaryenle dogum yapmak zorunda kalırsın dedi böyle bir durum yasayan var mı plesantanın aşağıda gorunup sonra yukarıda cıktıgı veya erken doguma falan sebebıyet verdıgı . Şimdiden yazanlara cok teşekkür ederim 🙏