Hsbtlc Merhaba arkadaşlar son adet tarihime göre 8+1 haftalıkken kontrole gittiğimde doktor ultrasona göre 6+4 olduğumu söyledi ama bi sıkıntı var falan demedi bu ayın 22 sinde tekrar gidicem aranızda böyle bişey yaşayan var mı @
Betim Hsbtlc geriden geliyor bebeğin ilerleyen haftalarda yakalıyor haftasını merak etme .. korkulacak bir şey yok🙃
Rabia95 Hsbtlc geç döllenme olmuş, benim de geç döllenme. Bi sıkıntı olmuyor korkma :) bi çok kişi yaşıyor. Haftasını yakalayabilir ilerde yakalamasa da hiç sıkıntı değil. Bende 12+1’im normalde 15+1 olmam lazımdı 🤷🏻♀️
Hsbtlc Rabia95 bide adetim bittikten sonra 1 hafta falan korunmuştuk o yüzden de olabilir diye düşündüm ben ama bilmiyorum
Betim Hsbtlc benim de en başından beri 5 gün geriden geliyor sıpa 🤗pazartesi gidicem kontrole bakalım ne durumdayız