rabiaa36 Merhaba kızlar aranız da yeniyim betam 36 çıktı 3 günüm geçti sizce yukselirmi başına gelen varmi acaba 🌸
BegumIscanTunc rabiaa36 canım yükselir 2 günde sonra kan ver benimde Egelim 4 gün geçmişti 154,5 çıkmıştı 3 gün sonra 561 çıktı 1 hafta sonra doktora gitmeden yaptırdım 4099 çıktı o yüzden sıkıntı yapma yükselir
2_bwbik rabiaa36 ver canım varsa mutlaka yükselir ben sana diyorum ama ben daha ne kan ne normal test yaptım 15 gün geçti 😂 direk doktora gidicem
2_bwbik rabiaa36 belki bebeğim var şu an ondandır 😂 benimki bebeklijten çıktı gerçi 21 aylık olmuş ama hep aksilik cikti artık doktora gidicem direk ,😂