Gkc2144 Kızlar Eylül’ün ortası gibi Doğum yapacam yavaş yavaş kıyafet almaya başlıyacam uzun kollu mu alsam kısa mi kararsız kaldım ??
Beyzasahin Gkc2144 uzun kollu canım çünkü yenidoğan bebişler üşür zaten ondan yenidoğan kiyafetleri hep uzun kollu☺️
_Merveozdemir_ Gkc2144 Bence uzun kollu almalısın canım çünkü yazında doğsa bebekler üşürler ki seninki eylülde doğcak yani sıcaklar gitmiş olcak ve sonrasıda soğuk olcak ayrıca 6 aylık olana kadarda kış görcek uzun kollu alman daha mantıklı olur bence 🤗
Gkc2144 _Merveozdemir_ aynen canım Diyarbakır da yaşıyorum acaba kısa mi alsam diye düşündüm ama dediğiniz çok mantıklı ☺️
_Merveozdemir_ Gkc2144 bulunduğun yere aldanma kuzum anne karnından çıkcağı için çok üşürlermiş yazık yavrucaklara uzun kollu alman en doğrusu yine seçim senin 🤗☺️
Esrayalciin Gkc2144 bende diyarbakırda yaşıyorum temmuzda nasipse doğumum, ama buranın sıcaklığından kararsız kalmanızı çok iyi anlıyorum😁
Gkc2144 Esrayalciin sağlıkla kucağınıza alın evet Eylül de bile yanıyoruz 😂 ama uzun kollu da karar verdim