Masal6161 Merhabalar ben 2,5 ay önce Dr. Behram Barlas da doğum yaptım ama kendisi şuan Asya da değil. Hakan bey çok yoğun randevu bulamayabiliyorsunuz Ebru hanım var onuda öneriyorlar. Ben hasta bakıcısı, anestesi uzmanı, ebesi, hemşireleri hepsinden çok memnun kaldım. Oğlumun çocuk doktoruna da aynı hastanede devam ediyorum.