Arzuarzu Doğumdan sonra normalde odalar iki kişilik şuan tek kişi yatırma şansları var mı bilemiyorum çünkü malum hastane aşırı yoğun eğitim araştırma kapanınca iyce yoğunluk artmış.
Doğumhane de tek kalma şansın zaten yok 3-4oda var 4kişilik ve gerçekten çok yoğun bi hastane..
yakın zamanda Orada Doğum yapan varsa daha iyi Bilgi verir