Rbu 18.haftadayım kaç kilo aldınız? Biraz şımarıklıktan çok yiyorum galiba kabızlık şişkinlik de var tabi. 5,5 kilo aldım şimdiye kadar. Sizde durumlar nasıl?
Nur_sen Rbu 25+2 gunluguz 69la hamile kaldım şuan 77 kiloyum 8 kilo almisim biraz çok ama bebislerimiz sağlıklı olsun 😍 (hamile tesellisi bu olsa gerek 😁😁😁)
MelisOnur Ben 32inci haftadayım 5 kilo almışım ama genel olarak hamileliklerimde az kilo alıyorum belkide zaten kilolu olduğum içindir 😊 Bide hiç dikkat etmem bu saatte atıştırmaya uyandım 😂 aman boşver canın ne istiyosa ye iç tatlı kilolar bunlar sağ salim bebeğini kucağına alırsın inşallah ☺
Plntprk 18+3 teyimm bende . Bu zamana kadar sadece 1,5 kilo almisim. İştahım çok kötü. Herseyi zorla yiyorum. İlk hamileliğimde böyle değildi. Endişeliyim , benim gibi iştah problemi olan var mı?
MelisOnur Plntprk arkadaşım 3üncü hamileliğinde sadece 3 kilo aldı Allaha şükür bebeği sağlıklı kendisi de çok iyi. O da çok iştahsızdı hiç yemedi sadece meyve suyu su içebildi ama 5inci aydan sonra her şey normale dönmüşdü. Sen de sağ salim alırsın inşallah kucağına eğer düzenli kontrollerine gidiyosan doktorun bir sıkıntı görmüyosa sende dert etme kendine ☺
MerveCann Plntprk sizin yine iyi 21. Haftamdayım henüz hiç kilo olmadım 54 ile başladım hala 54’üm. Doktor hiçbir sıkıntı yok dedi yani gayet normall😀
Secill911 Bende 17+6 haftalık hamileyim 77 ile hamile kaldım sonra bulantı kusma derken 73e düştüm sonra toparladım ama şimdi 79 kiloyum yani henüz iki kilo aldım ama daha fazla almaktan korkuyorum 🙄😊
Nurtac 20+3 teyiz bizde 10 kilo aldım. Normalde zayıf biri oldugum için belli olmuyor kilolar☺ 40 kilo ile hamile kalmıştım 🙈
aysetunckilicfirat 17 haftalık oldum. 4 kilo aldım. Bulantı kusma çok yaşamadım yine de kiloya dikkat et dedi doktor
Nur_sen zehraannesi yürüyüşu pek yapamasamda suyu yapıyorum inşallah daha kilo almam bebek alır diyorum