Aysnctl benim de bebiş geç döllenme olmuş 10 gün geçmiş olmasına rağmen sata göre betahcg 140 çıkmıştı,7. Haftada anca keseyi ve kalp atışını görebilmiştik ve minicikti ,9. Haftamda kesemin etrafında kanama alanı oluşmuştu, kanamam da oldu progestan kullandım şuan çok şükür 31 haftayı bitirdik 🤲