Tez canlı eşim yüzünden 17. haftada bebek arabamızı aldık 🤭😂 Umarım kararımızda pişman olmayız. Adeta bir satıcı edasında ürünü bana pazarlamaya çalıştı 🤔🤭 Aranızda kullanan var mıdır ya da alan oldu mu? Artık aldık tabi ama yine de kullanan yorumlarını duymak isterim 🤩 Bir de baya indirimli bir fiyata aldık sanki düşünen olursa babymall den aldık 🥰
Model ve renk şu
🎈