Beyzasenel Bu test 35-37. Haftalarda yapılıyormuş nasıl yapılıyor yaptıran varsa beni bilgilendirebilir mi nasıl yapıldığına dair acaba? Bende sabah doktorumu arayıp sorucam çünkü bana sadece 2 hafta sonra gel dedi test falan yapacağını söylemedi🤔🤔🤔
NaimeYilmaz Beyzasenel bebeğe bakteri gecmemesı ıcın yapılıyor. Eger varsa ve bebege gecerse bır cok hastalıkla ugrasabılırsınz. Once rısklerı soleyıp öle nasıl yapıldıgıjı solemek ıstedım (: vajınanızdan ve rektumdan ornek alınıor ama agrısız olur meraklanmayın 🙏
Beyzasenel DLiviyaEsor evet öyleymiş benim ki daha kesin değil normal mi olucam sezaryen mi o yüzden mi yapmadı acaba hofff anlayamıyorum🤔🤔
Beyzasenel NaimeYilmaz teşekkür ederim canım doktorum bu testten hiç bahsetmedi ben 36. Haftama giricem yarın anlamadım ya 🤔 2 haftada bir nst istiyor ben Çeşme’de yaşıyorum doktorum İzmir de buradaki devlet hastanesine gideyim mi dedim olur nst sonuçlarını bana yolla ona göre buraya gelirsin dedi biraz uzun oldu kusura bakma 🙈
DLiviyaEsor Beyzasenel evet canm sezaryen olucaara yapılmıyormuş normal dogum yapicaklardan istiyorlarmis