Busrasalt Kızlar Allah’ın izniyle 80 gün kaldı kavuşmamıza aynı günde olanlar var mı? Nasıl gidiyor son haftalar
Minikkusum_ Busrasalt o günleri geçirdik biz acaba çabuk geçecek mi diye bekler son 58 günümüz kaldı ☺🤲👼💛
Merbe61 Busrasalt aynı bizimde okadar kaldı oglusumla inşallah sağ salim atlatırız son zamanlarinda…mide yanmasi,nefes alamama şimdilik bunlar bakalım neler baskiycak daha
Ozlemkubra 92 gün var 🥰 erken doğum riskim varmış bu hafta progestana başladıık inşallah erken gelmez diye dua ediyorum
Dns Ozlemkubra Ne sebeple erken doğum riskiniz var ? Benim de karnımda sertleşme, toplanma olduğu icin erken dogım belirtisi olarak saydı doktorum. 70 gün kaldı insallah hayırla, sağlıkla hepimizinki tamamına erer.😇
Busrasalt Dns canım bende de toplanma kasılma ve gerilme vardı doktorum erken doğum belirtisi demedi ama progestana başlayalım dedi
Ozlemkubra Busrasalt Pazar skşamı leke geldi pazartesi kontroldede bebeğin başı aşağıda dedi ondan 20 gün öncede bebek çok aşağıda demişti. Baskı yaptığını hissediyorum zateen ve belağrımda vardı. Rahim kısalığı yokmuş ama bebek pozisyon almış baskı yapıyor o yüzden progestan kullanıyorum 2kere
Miniksusam93mr Ozlemkubra cok gecmis olsn canm. Benm de karnm cok sertlesiyo aciyo bu ara .cok korkuyrm aklima gelen basima mi geleecek diye .doktra gidemedim epeydir randevu almıştk o da iptal olmus. Dikkat et hep uzan dinlen.
Pankek Minikkusum_ Evet 😊 Bazı uygulamalar 5 i de diyor. Yani ben son adet tarihimi bilmediğim için kafam çok karışık 😁
AybarsMomy Minikkusum_ benim 7 temmuz tahmini tarih . Ben rüyamda 2 temmuzda doğum yaptığımı gördüm bakalım nolcak😂😂
Minikkusum_ Pankek aa son adet tarihini doktorlar soruyor ama nasıl oluyor Muhtemelen haziran sonu temmuz 2 dir seninde canım benim öyle 😁🤲👼💕🌸
Pankek Minikkusum_ Hamilelik planlamamıştım. Takip etmiyordum. Doktor sorunca hatırlayamadım. Tahminen söyledim walla ama bebek ile hafta eş zamanlı