Babyveannesi Kızlar idari izin bitince 40gün yıllık iznim var onu kullanmak istesem rahatça kullandırırlarmı sizce
Momnurse Babyveannesi peki bi sorum olacak önceliği onlara verirlerse yıl sonuna kadar kullanamazsak önceki seneden aktardığımız izinler yanar mı
egemn_mom3 İdari izin bitince demişsin ya izin bitince biz iş başı olucaz risk geçince başlatırlar heralde
Momnurse Babyveannesi keşke bununla ilgili bi düzenleme olsa sadece biz değil şuan çalışanlar içinde yığılma olacak herkese belki kullandırılamayacak
Babyveannesi Momnurse iyide bununla ilgili herhangi bi durum yokki yukarıdaki arkadaş tahminde bulundu biz hamileyiz alabiliriz izin rahat olun