Kızlar merhaba 20. Haftamda detaylı Ultrasyonu devlet hastanesinde çektirmeyi düşünüyorum. Her devlet hastanesinde cekilebiliyor mu? Randevuyu kadın doğum doktorundan almamız yeterli oluyor mu. Randevuyu aldıktan sonra başka sıra olayları falan oluyor mu Bi arkadaşım randevunun düşmediğini söyledi o yüzden detaylı bilgi verebilecek olan var mi😞