yeter0000 ben küçükken havale geçirmiştim o zamandan sol gözümde şaşılık kaldı şuan 21 yaşımdayım tedavi ettirmedik ömür boyu gözlük kullanacağım gözlüğü çıkarınca gözüm içe doğru kaymaya başlıyor, fakat bi tedavi yöntemi var ise ben araştırmadım annem venividi göz hastanesini söylemişti de ihmal ettim, gözlüğümü sevdiğim için de sorun etmedim.