Miniksusam93mr benimde 2 gün azdı hareketi kasılma karnımda sertlik hissettim bel ağrımda çoktu ki bi baktım leke geldi akşama. Ertesi gün doktora gittim şükür iyiymiş ama kendini yorarsan böyle olur kanaman da gelir dedi progestan verdi sabah akşam. Erken doğum riskin var dedi ki zaten ilk 3 ayda progestan kullanmıştım ve düşüklerimde oldu. İnşallah güzel atlatırız bu süreci. Bebeğimin kafası aşağıdaymış ama sağlıklı şükür 37cm 1070 gram demişti 26+5de