Selaö hanımlar. Bebeğiö ters olduğu için doktorumla dün 11 Mayısa sezeryan için karar verdik. Dün birkaç aksilikten dolayı detaylı ultrasona giremediğim için bugün tekrar kişoyu da öğrenip konuşmak üzere anlaştık. Şuan 37+5im bebeğim 2800 imiş. Daha kararlaştırdığımız tarihe 6 gün var ama doktorum 14ünde mi alsak küvezde duracağına katnında dursun dedi. 3 günlük gecikme benim için sorun değil ama takıldığım bişey var 38+4 de doğan bir bebek küveze giter mi ki? Sonuçta bana h brbeğimim akciğerletiyşe ilgili bi anomaliden bahsetmeliler ve her zaman sağlıklı olfupunu söylediler. Kilosu düşük diye mi demiştir merak ediyorum. Sizce kilosu iyi mi veya 6 günde en azından bi 3 kilo olut mu. Varsa sağlıkçı arkadaşlarım özellikle veya konuma yakın tecrübesi olan beni aydınlatsanız