Kızlar dün gece çok ağrım oldu sabah biraz hafifledi afedersiniz ishalim de vardı doktoruma yazdım bi gel bakalım dedi alttan muayene etti 2 cm açıklık var dedi nst de sancım çıkmadığı için eve gönderdi birkaç gün daha geçse iyi olucak bu haftada doğup kuveze girer mi ? Açılması başlayıp bir hafta doğum olmayan varmı 🤷♀️