Kızlar benim basından beri yoğun enfeksiyonun ve yeşil akıntım var fitil falan da kullanıyorum ama geçmiyor ve 3 gündür yine kasıklarım ağrıyor doktora gittim 1 hafta önce o zaman ağrı yoktu köye geldim bende 1 ay sonra gel demişti kontrole bazıları bebeğe geçer demişti korkmuştum varmıdır öyle birşey ya