Aydeniz09 Kızlar sütü sade içemiyorum asla. Doktorum da süt içmem gerektiğini söylemişti. Yoğurtu asla yiyemiyorum o ayrı mesele. Sorum şu Nesguik toz halini olanını süte karıştırıp içiyorum sizce bebeğe zararı olur mu??
Meralvedatazer Aydeniz09 hayır canım ne zararı olabilirki bebeğe kilo aldırıyor diye okudum burda baya kişiden
Alyami Aydeniz09 hiç bir zararı yok aksine faydası var ben devamlı içiyorum içmeyede devam ediyorum az önce doktordan geldim hatta sabah yine biri paylaşmaştı özellikle sordum tekrar doktora ne zararı olucak aksine kilo aldırıyor dedi 38+5 im bebeğim 3700 kilo
MelekAnnesiii Meralvedatazer alakasi bile yok dogum yaptim nesguik de denedim 2940 dogdu bebegim bebeginin kilosu dusuk olanlar hic uzulmesin ben simdi iyiki dusuk kilo ile dogmus diyorum dogum kilosunu ikiye katladi iki ayda sabahtan aksama kadar tasimak zor oluyor 🥰bebege zarari olur mu bilmiyorum ama size kilo olur..
brcaky Şekerin varsa zararlı olabilir, eğer bulabilirsen orjinal bal ya da muzlu süt içmen daha faydalı olur nesquik tozundan
Meralvedatazer MelekAnnesiii bence her gebelikte farklı oluyor bazı besinler kimi gebeye yaramıyor normalde çikolata da yiyoruz zaten