Kızlar merhaba, bana işsizlik ödeneği yatmış Temmuz’a kadar da yatacak sanırım çünkü e devlette tarih var. Ben 37. Haftamda (15nisan) çalışamaz raporu almıştım. Sizlere sormak istediğim şu bu yatan para Doğumdan sonra yatan analık raporu parası mı yoksa devletin verdiği ek bir şey mi anlayamadım. Hem bu para çalışamadığım için paraysa ayrıca Doğumdan sonra yine rapor parası olarak çalışan annelere analık parası mı ayrıca yatacak kafam karıştı yardımcı olur musunuz?