Bahriye06 Benim 12.haftamda 2 lı testte ultrason da bakarken tane amniyotik bant var dedi dr korkuyorum bu durumu yaşayan varmı
Sweety12 Bahriye06 merhaba. Aradan zaman gecmis. Bebeginizin durumu nedir. Bendede bant cikti 16nci haftadqyim. Psikolojim cok bozuk😥