Mervemia6 Ben bu konuyu çok araştırdım. Öncelikle granül sabun hem makineden hem de kıyafetlerde kalıntı bırakabiliyormuş. O nedenle durulama işlemini 2 defa yapmak gerekiyormuş. Ama birine çocuk doktoru da ne kullanırsan kullan iki defa duruladığın sürece sorun olmaz demiş. Ama kokusu kalıyor. Çocuk da o yapay kokuyu içine çekip duruyor. Ben Dalin sabun bazlı sıvı deterjan aldım. Bütün kıyafetlerini onla yıkadım. Koku yok. Bir de Persil bebekler için aldım yedek. Ama kimyasal yok diye bir iddiaları yok. Çok yoğun kirler için özellikle ek gıda sonrası lazım olur diye. Greenway miydi neydi leke çıkarıcı aldım kaka lekeleri için. Hepsi sıvı deterjan. Dalin bence gayet güzel fiyat da uygun