Meralvedatazer Kızlar bayrampaşa kolon hastanesinde şuan kontrollere giden var mı ve hangi doktora gidiyorsunuz pandemi hastanesi mi orasıda bilen varsa yazabilir mi?
Giiiiiz Meralvedatazer canım kuzenim corona pozitif çıkmıştı o hastanede yattı ama baya oldu negatife doneli
Selimem Meralvedatazer ben 6 ay boyunca oraya gittim Dilek hanıma bütün testlerimi orada yaptırdım memnundum pandemi olduğunu öğrendim doktorum da vüristen dolayı ayrıldı haxıranda pandemi biterse orada doğum yapmayı düşünüyorum Allah izin verirse suan Nisa gittim orası pandemi değil diye Sen orada hangi doktora gidiyorsun Berker diye doktoru met ettiler bilgin olsun
Nslhnakn Meralvedatazer bende şişli kolan international özge hanıma gidiyorum, bildiğim kadarıyla bayrampaşadaki hastanesinde eğer doğum mesai dışına denk gelirse doktorunuz gelmiyor doğum yaptırmak için
Meralvedatazer Selimem ben bayrampaşada başka bir doktora gidiyordum başka hastanede doktorum da yok pandemiden dolayı doktor arayışındayım şuan bayrampaşada oturuyorum benimde temmuzun başında doğum doktor bulamıyorum
Elvan95 Selimem bu arada Yenibosna nisa da kız arkadaşım ebeydi.bende gebeliği ilk öğrendiğim zaman bana Mürüvvet diye bir doktoru önermişti tecrübeli bir bayanmis.o hastanede bir çok tanıdığım doğum yaptı çok da memnun kaldılar.ben bazı sebeplerle o hastaneye gidemedim ama tercih edilebilecek bı yer.dogum.ucretleri de çok uçuk değildi en son
Elvan95 Canım bende Bayrampaşadayim.kontrollere de kolan da gidiyorum.benim doktorum Ayten hanım.kendisi nöbetçi doktor.aksam 6 dan sonra geliyor.ben de geceye yakın gidiyorum o yüzden çok kalabalıkta olmuyor .sıra beklemiyorum.doktorumdan da memnunum :)
Meralvedatazer Elvan95 canım peki her gün oluyor mu doktor hastanede çok saol ya umarım memnun kalırım bende ilgili bir doktor demi?
Sultan2202 Elvan95 merhaba mürvet hanıma gittiniz mi acaba bana da onceden orada calısan ebe arkadasım murvet hanımı yada necla hanımı önerdi ama yorumlara bakıyorum internetten necla hanımdan sert vs sadece dogumda iyi diye bahsediyor ve doguma geliyormı onu da bilmiyorm
Elvan95 Meralvedatazer ben çok memnunum kendisinden .aklınıza takilan herşeyi rahatça sorabilirsiniz . o da çok güzel ilgileniyor zaten .hergun akşam 6veya 7 den sonra orada oluyor .kolan a biz 75tl ödüyoruz eşim polis indirimi var ama normal muayene ücreti de 80veya 90lira gbi biseydi yanlış hatırlamıyorsam