Kızlar doğum yaptmmm 28 haftalıkken kanamam olmasıyla hastaneye gttm 2 cm aclmam olduğunu suyumun geldiğini söylediler nidilat başladılar öyle böyle 35. Haftaya geldim sonra 35+3 de hafif hafif başlayan adet sancilari gbi agrilar yuzunden 35+4 de dr gttm o gun nst de daha da cok sancm cikmasi uzerine dr sezaryana aldı hala inanamyorm 😢
Rabbime şükürler olsun onun aglma seslerini duyunca büyük bir rahatlama yasadm 2830 gram 49 cm doğdu oglum ..
Şu anlık tek problem memeyi zor alıyor olması ve sanrm küçük doğduğu ıçin sürekli uyuyor zor uyandryorz
Böyle işte kızlar Rabbim hepinize nasip etsin sağlık doğumlarınız olsun insallah❤