Tnskmn o da zaten çocuğunu düşündüğü için gidemiyor demek ki. Analarımız zamanında son teknoloji ultrason , bi ton özel hastane,i felan vardı demi hepimiz bu şartlarda doğduk sanki. Millet eskiden hamile olduğunu bile bilmeden yaşayıp köylerde doğum yapıyorlardı Rabbim koruyor onları doktor değil bunu anlayın artık. Gecen sene Yengem hamileydi köydeydi ekmekte yaptı. Capayada gitti köy işlerinide yaptı, bir kere olsun nstye girmedi kontrole gitmedi taki suyu gelene kadar hatta 37. Haftasında gitti doğum yaptı hiç bi sıkıntısıda olmadı, kimseyi asla yargılamıyorum sadece sunu anlayın artık Rabbim ona nefes vermişse eğer gerisi boş.