Kizlar 2 gun once pihemam ve ic camasirimin islanmasi nedeni ike dun hastanrye gittim suyum geldi diye 38+5 haftaligim cati muayenesi yapti ve idrar yanmam cok iltihap fazla hatta dun doktor bakarken ay ayy dedi iltihap akti hep kan ve idrar verdim iltihaptan bisey gorunmuyo dedi 2 gun sonra cikacak sonucu bugun de uyandim kahverengi sumuksu tarzi bi akinti geldi nisan mi acaba dedim bilemedim bikac kez daha geldi simdi de sari suyulu biseyler akiyo sıcak sekilde kendimi adet oluyomus gibi hissediyorum sizce iltihap mi akiyo basina gelen var mi doktorumu aradim hemsire cikti onunla konustuk oda iktihapta oalbilor suyun veya nisan olabilir dedi dun gel suni sanci ile dogumu baslatalim dedu istemedim cuma gunu annem gelecek memleketten hemde kendi sancimi beklemek istiyirum simdi hastaneye gidersrm hemen doguma alirlar beni alttan bakarlar bida ve o cok canimi yaktı basina gelen var mi