Lylyclkya Merhabalar güzel hamişler 18+3 hareket durumunuz nasıl sık hisseden varmı ben bazen sık bazende hiç hissetmiyorum normal mi
Susam34 Lylyclkya birşeyler hissediyorum ama bebeğim mi onu bilmiyorum ilk gebeliğim 18+3 üm bende. Hissettiğiniz şeyi tarif edebilir misiniz acaba
Lylyclkya Susam34 ben çok nadir hızlı geçişler oluyor hafif hafif kanat çırpma gibi 🥰🥰sanki ara ara ama bazende hiç hissetmiyorum genelde uyuyacağım zamanlar kıpırtılarım fazla oluyor