littleon Ablam için soruyorum arkadaşlar ablam 3 aydır folik asit kullanıyor ama bu korona olaylarındam dolayı suan cocuk planını erteledi yinede folik asite devam etmelimi aranızda eden varmı veya kullanmayı bırakıp daha snra tekrar mı başlamalı?
Rabia95 littleon hamile kalmadan 3 ay önce başlanmasını öneriyorlar, üç ay içinde düşünmüyorsa bıraksın. Bende kalmadan önce başladım içmeye
HnY Cocuk planını ertelediyse kullanmasına gerek yok. Kullansa da bir zararı yok gerci ama boşuna bitirmesin elindekileri dursun işte.