Ern canım gittim bugün doktoruma ultrasonla baktı bebekte bir sıkıntı görünmüyor sadece bebeğin kafası çok aşağıda o baskı yapıyormuş o yüzden ağrın olabilir bi sıkıntı görünmüyor dedi bide alttan baktı benim beyaz koyu akıntım da çoktu Smear testi yaptı rahim ağzından örnek aldı vajinal enfeksiyon var mı oda mı ağrı yapıyor acaba Diye onun sonucunu bekliycem Önce ki kontrolde vitamin-magnezyum-demir ilacı-b12 iğnesi-progestan fitil vermişti Günde birer taneydi bunlar magnezyum Demir ilacı ve progestan fitili ikiye çıkardı ve istirahati artır yat dedi