brnr09 önlem alıp gidebilirsiniz. Böyle de riskli 😔 Ben hiçbir kontrolümü aksatmadım. Maske, eldiven taktım gittim. Hastaneye girerken ateş ölçüp dezenfektan sıkıyorlar. Ne için geldiğinizi öğrenip ona göre yönlendiriyorlar. Kimse 1 metreden fazla yaklaşmıyor. Kimlik, kart vs almıyorlar elinizden. Hiçbir yere dokunmamaya özen gösterip elime dezenfektan sıkıyorum. Eve gelince montuma kadar makineye atıp duşa giriyorum. Biraz eziyet gibi oluyor ama sağlık için mecbur