Fatmayrc canım bende de 16. Haftada çıktı. Doktorum baya da büyük deyip beni bir perinatologa gönderdi. Ben moralimi bozmamaya çalıştım ama tabiki insan üzülüyor. Dün detaylı ultrasona gittik perinatologa. Ve bebeğimin çok sağlıklı olduğunu, bu kistlerin tek başına önemli olmadığını, çoğu zaman kaybolduğunu, kaybolmasa bile down sendromu ya da herhangi birşeyle alakası olmadığını söyledi. Beyin büyürken bu dokular sıvı alıp boşalabiliyormuş, kist dedikleri şey bu yani. Hiç üzülmene gerek yok. Önemli olan ikili tarama testi değerleriydi ki seninki çok güzel çıkmış. Kafana takma hamileliğimizin keyfini çıkaralım☺️ Herşey çok güzel olacak