denizimsi18 4446796 yı arayın durumunuzu bildirin sadece su değil yanınıza kuruyemiş çikolata gibi yiyecek filan da alabiliyorsunuz sınava giriş belgeniz ve sınav Salonunuz ona göre düzenlenir. Sınav giriş belgesinde işte aday wc ye gidebilir gibi ibareler yazar. Çok su içmezseniz elbette gitmezsiniz ama gebelik bu bir de çok sıcaklar neden bunalasınız ki? Yani hakkınız olan bir şey siz arayıp bildirin. Önceden bildirmeden sınava ama ben gebeyim diye giderseniz yardımcı olamazlar. Şimdiden başarılar, bebeğinizi de sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah