Tuselizya35 bence öyle seyler düşünme ona bakılırsa bndede kist var 5cm kese gıbı gozukuyor resmen 😁 belkıde kese degıldı kist di bazı doktorlar cunku ya bılmıyor ya cahıller yada yenı seyler ogrenıyolar bnmkı de bana bos gebelık olabılır kürtaj dedı yada bebek gızlenıyo dedı bnde korktm agladm baya hatta sonra 2 hafta sonra bska doktora gttm bebegmı gordm yanı tek doktorla kalma bnce baska doktora da gıt yada özele gt dua et bol bol rabbım buyuktur hersyn hayrlısı 🤲🏻