Kızlar gebelik testi yaptım adetime 2 gün kaldı. Bundan 3 gün önce de yapmıştım negatifti silik çizgi bile yoktu. Bugün yaptığım bebetime markalı yani çok inçe bir çizgi görüyorum telefonda çıkmıyor daha net flaşla gözüküyor yani yoktur diye tahmin ediyorum ama yine de bi umut gebeliğini bu şekilde öğrenen var mı ? Bu arada hiçbir belirti yok ne adet icin ne de gebelik icin