Kızlar şu an istanbuldayım doğumu en başından beri Isparta’da ailemin yanında yapmayı planlamıştım bu yüzden de bebeğin çoğu eşyası beşik dahil orada en önemlisi burada benimle ilgilenecek kimse yok eşim dışında fakat şuan İstanbuldan çıkamadığım için gidemiyorum. Seyahat izni başvurusu da sistemde hata veriyor. Benzer durumla karşılaşan var mı ne yapabiliriz Doğuma yaklaşık 1 ay var