Selam herkese
9+2 haftalık hamileyim. Maalesef 2 doktorun kontrolüne gidiyorum. Yani maalesef diyorum çünkü ikisi farklı görüşte olunca iyice çıldırma durumuna geldim. Neden 2 yere gidiyorsun diye soranlar İçin de biri eski doktorum korona var diye gidememiştim, diğeri hamileliğin başlangıcında ilk göründüğüm doktordu ve ikisine de 1 aylık ücret verince ikisinin de kontrolüne gideyim dedim ama artık birini seçicem.
kızlar sorum size şu. Bir doktor hiçbir sıkıntın yok derken diğeri bu hafta kesen küçük dedi ve pıhtılaşma testi istedi bu arada ilk hamileliğim daha önceden düşük vs yaşamadım. Diğeri kese ile bebek gayet uyumlu diyor.
kafamı karıştıran şey doktorlar nasıl Farklı görüşte olabiliyor, internette araştırdım 10. Haftada kese küçüklüğünden bahsedilmez sadece kalp atışına bakılır diyor. Yani temkinli olup test mi yaptırmalı yoksa diğer güvendiğim doktorla devam edip içimi rahatlatmalı mıyım bu arada testte baya pahalıymış.
aynı durumu yaşayan var mi fikirlerinizi beklerim